Pengenalan
Kemudahan ePayment merupakan salah satu inisiatif Jabatan Bendahari Universiti Sains Malaysia dalam mempelbagaikan mod pembayaran yang ditawarkan. Kemudahan ini ditawarkan kepada segenap lapisan masyarakat umum bagi memenuhi keperluan semasa dalam memastikan proses pembayaran yang dilakukan adalah cekap, selamat, mudah dan kos efektif.
Sebagai langkah untuk memastikan kemudahan yang ditawarkan adalah memenuhi keperluan semasa semua pihak, Jabatan Bendahari USM telah membangunkan Polisi Kemudahan ePayment (“Polisi”), yang bertujuan untuk:
Polisi ini menggariskan :
Maklumbalas
Kemudahan atas talian disediakan kepada pelanggan untuk memberi
maklumbalas mengenai ePayment.
USM akan memberi maklumbalas kepada pelanggan dalam tempoh 2 hari bekerja selepas menerima maklumat tersebut. Sekiranya tiada maklumbalas diberikan selepas 2 hari bekerja, pelanggan boleh membuat aduan di
eSupport atau terus menghubungi
Jabatan Bendahari USM Kampus Induk.
Andaikata semua sumber di atas masih tidak memberi maklumbalas sewajarnya, pelanggan boleh terus berhubung dengan
Pejabat Perhubungan Awam USM.